Τετάρτη 14 Νοεμβρίου 2012

Αγάπη για τα Vintage, ή Ανάγκη για Οικονομία...?


Photo by Katerina Valsamidi


Λοιπόοον, φτιάχνω το σπίτι μου. Το ανακαινίζω για την ακρίβεια γιατί για να χτίσεις τη σήμερον ημέρα, είναι αδιανόητο... Μία από τις ημέρες που μετρούσα ένα - ένα τα ευρώ μου για να δω σε τι αγορές επίπλων έχω ακόμη περιθώριο να προβώ.... μου ήρθε η ιδέα!
"Καναπέ πήρα, κρεββάτι πήρα....καμιά καρέκλα θα βρω να καθόμαστε,... τραπεζαρία? τι να διαλέξω που να είναι όμορφο, ποιοτικό και οικονομικό..?" . Σημειωτέον, έχω γυρίσει ότι έκθεση και κατάστημα επίπλων , υπάρχει.
"Τραπεζαρία...? Μα έχει μία εκπληκτική η γιαγιά μου!" Αυτό είναι!
Τραπέζι από μασίφ ξύλο, δηλαδή εξαιρετική ποιότητα, με τα κλασικά ποδαράκια λεοντέ, δηλαδή Και Πολύ Vintage, λέμε, και είναι της γιαγιάς μου, δηλαδή, τσάμπα!
Με ένα τρίψιμο, βάψιμο σε ιδιαίτερο χρώμα (ίσως μαύρο...χμ) για να κάνει και την αντίθεση, και συνδυασμό με μοντέρνες καρέκλες.... Να το, το Mix & Match!
Σας πληροφορώ πως δεν έμεινα σ'αυτό... πήρα και το boudoir της άλλης γιαγιάς η οποία είναι σε στυλ γαλλικό ή αλλιώς country. Θέλει και αυτή μια επεξεργασία ντεκαπέ και είναι Super! Όρεξη να'χεις!!!
Υπάρχουν ατελείωτες ιδέες για το σπίτι και πως μέσα από μετατροπές και επαναχρησιμοποίηση επίπλων μπορείς να γλυτώσεις χρήμα και να ξανα-χαρείς παλιά κομμάτια , όπως ας πούμε να χρησιμοποιήσεις ένα secretaire γραφείο , αντί για τουαλέτα στο δωμάτιο, ή ένα μικρό στρογγυλό τραπεζάκι αντί για κομοδίνο....
Το ερώτημα, λοιπόν δεν νομίζω πως είναι αν αγαπάς τα vintage, τα mix & match και τα country ή κάνεις μια τέτοιου είδους επιλογή από ανάγκη.
Δεν κάνεις ποτέ κάτι τέτοιο από ανάγκη...προτιμάς να αγοράσεις κάτι απ'το ΙΚΕΑ...
Εγώ, λοιπόν που μου αρέσουν πολύ όλα τα παραπάνω, είμαι μια από τις τυχερές που μπορούν να συνδυάσουν το τερπνόν μετά του ωφελίμου. Δηλαδή, φοβερά, κλασικά, διαχρονικά κομμάτια που δεν έχουν πάθει τίποτα εδώ και δεκαετίες, σε σχεδόν μηδενική τιμή (αν δεν υπολογίσεις το κόστος των μετατροπών) και εξαιρετικό διακοσμητικό αποτέλεσμα, αφού θα συμπληρώσουν τα μοντέρνα κομμάτια του σπιτιού μου δίνοντας τους μια ιδιαίτερη αίγλη και περνώντας την ιστορία τους στο δικό μου σήμερα...!
Αν και εσείς είστε λάτρεις αυτών των επίπλων, γιαααα ρίξτε μια ματιά γύρω σας και πιάστε δουλειά! Συμφέρει και κάνεις και τη διαφορά σε σχέση με όλα εκείνα τα πανομοιότυπα κομμάτια που κυκλοφορούν...!

K.

1 σχόλιο:

  1. Τέλεια! Συμφωνώ απόλυτα και επικροτώ τόσο για το πρακτικό όσο και για το συναισθηματικό σκέλος της επανένταξης και επαναχρησιμοποίησης τέτοιων vintage ή απλά "γεμάτα από ζωή και θύμισες του παρελθόντος" στοιχείων στο σήμερα του καθενός μας!

    ΝΚ:-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Θα χαρώ να διαβάσω τη δική σας Άποψη!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Αναγνώστες