Πέμπτη 24 Ιανουαρίου 2013

Η ζωή μας...ένα Ανάκτορο..!

The Main Palace at Versailles  http://pinterest.com/source/batteredluggage.com/

Κάντο εικόνα...
Η ζωή μας είναι ένα Ανάκτορο...(ακόμα και αν κάποιοι το νομίζουν για καλύβα..)
Ανάκτορο είναι!
Απέξω όλα φαίνονται όμορφα στους άλλους και μέσα είναι γεμάτο μυστικά..

Το πιο σημαντικό όμως είναι ότι έχει πολλά δωμάτια. Άλλα φαίνονται με την πρώτη ματιά, άλλα είναι πιο κρυφά, άλλα κρύβουν πολλά...
Έχει υπόγειους διαδρόμους που οδηγούν σε μυστήρια μέρη που ακόμα και σε εμάς είναι άγνωστα...
Έχει καθαρούς και περιποιημένους χώρους αλλά και άλλους βρώμικους και παρατημένους..

Μέσα σε αυτό το ανάκτορο κατοικούν η ψυχή, η καρδιά, τα όνειρα, οι σκέψεις, οι πράξεις, οι φίλοι, οι εχθροί μας, τα μελλοντικά μας σχέδια, οι επιλογές μας και οι συνέπειες τους....

Τα δωμάτια είναι τόσα πολλά που για να καταφέρεις να τα ανοίξεις όλα, θα περάσει όλη σου η ζωή..και πάλι μπορεί να μην δεις κάποια.
Για να ανοίξεις μια πόρτα, κάτι πρέπει να σε οδηγήσει στο κατώφλι της.
Κάποια αφορμή...
Μόλις πάρεις την απόφαση να την ανοίξεις, απλά κλείνεις τα μάτια και εύχεσαι να σου βγει σε καλό!
Και να μην σου βγει όμως, θα είναι ένα μεγάλο μάθημα για τις επόμενες επιλογές σου...
Το ενδιαφέρον είναι πως κάθε πόρτα, κρύβει μέσα της και άλλες..!
Μόλις ανοίξεις μία, μπαίνεις σε έναν νέο κόσμο που σε οδηγεί σε νέες σκέψεις, πράξεις και δρόμους...

Έτσι, άνοιξα πριν λίγο καιρό την πόρτα του blogging...και εκεί που νόμιζα πως ήμουν μόνη με τις σκέψεις μου (έχοντας βέβαια μεγάλη υποστήριξη από τους φίλους μου μέσω facebook και e-mails), συνάντησα την Αριστέα και μετά η Αριστέα με οδήγησε να ανοίξω νέες πόρτες και να γνωρίσω την Μαρία, την Kwnnie, τον Σεβάχ, την Εύη και τόσους άλλους....για να εντυπωσιαστώ από το πόσες δυνατότητες μου δόθηκαν από την αρχική μου σκέψη να ανοίξω αυτό το blog για να εκφράσω τις απόψεις μου...
Μπήκα σε έναν νέο κόσμο με τόσο ενδιαφέρον!
Μέχρι πρότινος ήμουν η μόνη από τους γνωστούς και φίλους μου, που ασχολήθηκε με αυτό...δεν είχα εικόνα από κάποιον άλλο για το τι σημαίνει και τι μπορείς να ανακαλύψεις...!
Όλοι οι νέοι μου φίλοι μου προσφέρουν καθημερινά τροφή για σκέψη, προβληματισμό, ανοίγουν τους ορίζοντες μου, με κάνουν να χαίρομαι και να λυπάμαι για όσα συμβαίνουν γύρω μας, με εντυπωσιάζουν και με ενθουσιάζουν με το Πόσοι είμαστε στο ίδιο μήκος κύματος και πως τελικά είναι πολύ σημαντικό να έχεις συνταξιδιώτες, να μοιράζεσαι, να βοηθάς και να σε βοηθούν!

http://pinterest.com/uploads/

Αλήθεια, εσείς πως σκεφτόσασταν τόση ώρα το ανάκτορό σας;
Τι χρώματα του είχατε δώσει;
Εγώ μόλις συνειδητοποίησα πως τα χρώματα μου ήταν γκρι... (ενώ είμαι ο πλέον αισιόδοξος άνθρωπος...!)
Τι σου κάνει μια παραβολή....
Κ.


15 σχόλια:

  1. Κατερινιώωω μου! Τι ωραία ανάρτηση και τι ωραία παραβολή! :-) Τα δικά μου τα χρώματα στο ανάκτορό μου είναι νομίζω όλα καφετιά... άνευ ιδιαίτερου λόγου... νομίζω όμως πως καφέ είναι το χρώμα στο φόντο των σκέψεών μου....!!

    Και οι αποχρώσεις, ποικίλλουν ανάλογα με τη διάθεση...

    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Μαράκι!
      Πρέπει κάποια στιγμή να γίνει και μια ανάλυση-συνδυασμός χρωμάτων και συνασθημάτων σε αυτό το blog...τι να σημαίνει άραγε το καφέ..?
      Μπαίνει στα υπόψην..
      Φιλάκιααα!

      Διαγραφή
    2. Ανυπομονώ να μάθω, εγώ ποτέ δεν έχω ψαχτεί σ'αυτό το θέμα! :-)

      Διαγραφή
  2. Ω!!!!!! Τι βλέπω εδώ;
    Αχ ...να περάσω στο μεσημεριανό μου διάλειμμα να σε διαβάσω με την ησυχία μου;
    Πρέπει να επιστρέψω στην εργασία μου!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ήρθα πολύ καθυστερημένα και με τη ψυχή στο στόμα!
      Πανέμορφη ανάρτηση! Την απόλαυσα με ηρεμία πάντως!
      Έτσι ένιωσα χαρά μου κι εγώ όταν άρχισα να γράφω στο μπλογκ μου! Κανένας άλλος γνωστός μου και φίλος μου δεν είχε! Και πήρε πολύ καιρό σε μένα η γνωριμία με άλλους! Αλλά χαίρομαι απίστευτα που έγινε το άνοιγμα και γνώρισα τη σκέψη άλλων κι αυτοί τη δική μου και γίνεται ένα υπέροχο αλισβερίσι !
      Τα χρώματα στο δικό μου είναι πορτοκαλί! Πάντα ήταν και θα μείνουν πορτοκαλί!
      Ότι κι αν συμβεί έχω υποχρέωση να κουβαλώ τον ήλιο από μόνη μου, μέσα μου, έξω μου ολούθε μου!
      Χαίρομαι απίστευτα που σε γνώρισα!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
    2. Χαίρομαι πολύ που βρήκες χρόνο να περάσεις και ακόμα περισσότερο που αφιέρωσες χρόνο να το διαβάσεις και σου άρεσε...! Όλοι είμαστε στην ίδια τρεχάλα, πίστεψε με..αλλά αυτό το αλισβερίσι όπως λες είναι χαλαρωτικό και ανανεωτικό ταυτόχρονα ακόμα και αν έχουμε 10 λεπτά να αφιερώσουμε :-)
      Χαίρομαι πάρα πολύ που σε γνώρισα και εγώ...και ήταν εντελώς τυχαίο...απλά κάποιος μου έστειλε το link από ένα post σου με κάποιο σχόλιο...και έτσι μου έκανε τρομερή εντύπωση η γραφή σου!
      Καλό και Γαλήνιο Βράδυ να έχουμε!
      Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  3. Κατερίνα μου ειλικρινά ανατρίχιασα!!!! Πόσο δίκιο έχεις!!! Μακάρι όλοι να θέλαμε να ανοίξουμε όλες τις πόρτες της ψυχής μας...Είμαι σίγουρη πως τότε ο κόσμος μας θα ήταν καλύτερος....
    Το καλύτερο άρθρο σου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σίγουρα θα ήταν καλύτερος ο κόσμος μας χωρίς φόβους και κρυφές πλευρές...
      Μακάρι...μεγάλη ελπίδα είναι αυτή!
      Σε ευχαριστώ πολύ Μαράκι μου!!!

      Διαγραφή
  4. Μέσα σε αυτό το ανάκτορο κατοικούν η ψυχή, η καρδιά, τα όνειρα, οι σκέψεις, οι πράξεις, οι φίλοι, οι εχθροί μας, τα μελλοντικά μας σχέδια, οι επιλογές μας και οι συνέπειες τους....
    Μπράβο Κατερινάκι σε δυο σειρές όλη μας η ζωή........

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλησπέρα Κατερίνα μου!
    Μόλις τέλειωσα απ'τις υποχρεώσεις της δουλειάς (επιτέλους!).

    Πανέμορφο το blog σου! Και ξέρεις γιατί; Διότι είναι κομμάτι της ψυχής σου. Απλό, αληθινό και φαίνεται ότι είναι απροσποίητο.
    Πολύ πετυχημένη η παρομοίωση με τα δωμάτια της ψυχής μας. Μακάρι να αντιλαμβανόμασταν το πόσο μεγάλη περιπέτεια είναι η ίδια η ζωή μας...
    Όσον αφορά τα χρώματα, θα'λεγα πως χρώμα που με αντιπροσωπεύει πιο πολύ είναι το γαλάζιο! Μου θυμίζει το άπειρο της θάλασσας και το ονειρώδες τ'ουρανού.

    Θα τα λέμε, Κατερίνα μου! Καλό ξημέρωμα να΄χεις :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλωσήρθες Σεβάχ μου!

    Σε ευχαριστώ για τα πολύ όμορφα λόγια σου!
    Γαλάζιο...υπάρχει καθημερινά παντού γύρω μας!

    Καλό και Γαλήνιο Βράδυ να έχουμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Να σου πω την αλήθεια μου το χρώμα δεν το σκέφτηκα εξ αρχής μιας και μπήκα στα έγκατα της ανάρτησης, σα να ήμουν μέσα δηλαδή. :) ο κόσμος του blogging είναι θαυμαστός, κανείς μας δεν περίμενε τι θα συναντήσει και πόσα δεν έχουμε ανακαλύψει ακόμα! σε ευχαριστώ πολύ για την αναφορά. :) Αν επέλεγα ένα χρώμα εξωτερικά κι εγώ το γκρι θα επέλεγα, αλλά μέσα θα ήταν γεμάτο με χρώμα! :) φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλημέρα Ευάκι!
    Χαίρομαι που κατάφερα να σε βάλω μέσα στην περιγραφή μου!
    Στο εσωτερικό χρώμα αναφερόμουν, όπου και θεωρώ πως είναι τα χρώματα του εσωτερικού μας κόσμου :-)
    Είναι πραγματι θαυμαστός ο κόσμος του blogging και μ'αρέσει πολύ που συνταξιδεύουμε!
    Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Θα χαρώ να διαβάσω τη δική σας Άποψη!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Αναγνώστες