Κυριακή 7 Δεκεμβρίου 2014

Ενημέρωση για την Κίνηση Αγάπης των Bloggers-Moirazomai






Αγαπητοί μου φίλοι Καλησπέρα και Καλή Κυριακή σε όλους!

Θα ήθελα να σας ευχαριστήσω με την μέχρι τώρα ανταπόκριση και συμμετοχή σας στην ανάρτηση μου για το moirazomai.gr και την κάλυψη αναγκών συνανθρώπων μας που βρίσκονται σε δύσκολη θέση.
Έχουμε ακόμη μια εβδομάδα έως το άλλο Σάββατο 13/12 ώστε να συμπληρωθεί ο αριθμός των 12 Bloggers που θα καλύψουν 12 αντίστοιχες ανάγκες. Όλο αυτό τον καιρό θα βρίσκεται στα αριστερά της σελίδας μου, αντίστοιχο banner που θα οδηγεί στην ανάρτηση αυτή.


Θα ήθελα να σημειώσω κάποιες λεπτομέρειες:
- Η πλατφόρμα του moirazomai είναι φυσικά ανοιχτή σε όλο τον κόσμο και μπορείτε μέσα από εκεί να ανταποκριθείτε στις ανάγκες όμως αυτό που "τρέχουμε" σε αυτή την ανάρτηση έχει μια παραμετροποίηση. Σε εσάς τους 12 πρώτους που δηλώνετε την επιθυμία σας στη συγκεκριμένη ανάρτηση να βοηθήσετε θα σας σταλούν σε προσωπικό e-mail από την ομάδα του moirazomai συγκεκριμένες ανάγκες που έχουν επιλεχθεί να καλυφθούν από εσάς συγκεκριμένα.
- Φυσικά το προσωπικό e-mail θα σας σταλεί εφόσον συναινέσετε να τους δώσω e-mail που θα μου πείτε.
- Επίσης, σίγουρα θα ληφθεί υπόψη ο τόπος που ζείτε (εφόσον θέλετε να το γνωστοποιήσετε στο moirazomai) και θα γίνει προσπάθεια να καλυφθεί από εσάς κάποια ανάγκη που βρίσκεται κοντά σας. Εξάλλου αυτό βοηθά πολύ και τις ανάγκες που βρίσκονται στην επαρχία και δύσκολα καλύπτονται από τα κέντρα.
- Ότι μου γράφετε στα σχόλια σας π.χ. για περιοχή ή για αντικείμενα που έχετε διαθέσιμα, θα ληφθεί υπόψη για την ανάγκη που θα σας δοθεί.
- Τέλος, όσοι επιθυμείτε να κάνετε απλά ένα δώρο και όχι να καλύψετε κάποια ανάγκη, δώστε μου λίγο χρόνο ώστε να το γνωστοποιήσω στο moirazomai και να γίνει αυτό με κάποιο ελεγχόμενο τρόπο. Για παράδειγμα μπορεί να σας δοθεί κάποια ανάγκη που καλύφθηκε ήδη από κάποιον άλλο απλά για να στείλετε το δώρο σας.


Για οποιαδήποτε διευκρίνιση βρίσκομαι στη διάθεση σας, είτε με σχόλιο στη σχετική ανάρτηση είτε στο e-mail μου.


Σας ευχαριστώ όλους για τα σχόλια σας!!!
Κ.






Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Αναγνώστες