Κυριακή 8 Νοεμβρίου 2015

Εκδρομούλα...Παίρνοντας μια Ανάσα, μια Ανάσα απ την Αθήνα!



Ο καιρός μας έχει κάνει μεγάλες χάρες τώρα τελευταία και για όσο ακόμη μας χαρίζει απλόχερα τον ήλιο του και μας δίνει τη δυνατότητα να χαρούμε ηλιόλουστες και ζεστές ημέρες, είναι κρίμα να μη το εκμεταλλευτούμε. 60χλμ Αθήνα - Χαλκίδα δεν είναι και τίποτα ιδιαίτερο για μια ανάσα μακριά από τα γνωστά και συνηθισμένα. Αν και όσο περνά η μέρα και βασιλεύει ο ήλιος το κρύο γίνεται αισθητό, όσο υπάρχει ο ήλιος μπορείς να ευχαριστηθείς περπάτημα και καθαρό αέρα.
Αποφασίσαμε σήμερα λοιπόν, να μη μείνουμε στα γνωστά και να ξεγελάσουμε τους εαυτούς μας με ένα μίνι ταξιδάκι. Βαθιά εισπνοή θάλασσας και εκπνοή κάθε έννοιας. Ένας τόσο κοντινός προορισμός κι όμως κάνει θαύματα στη ψυχολογία μας.
Εσείς πως περάσατε σήμερα;

Καλό μήνα σας ευχήθηκα; Δε σας ευχήθηκα!
Καλό και γιορτινό μήνα να έχουμε!
Κ.









15 σχόλια:

  1. Καλό μήνα Κατερίνα με τις όμορφες "ανάσες" σου!!! :-)
    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Κατερίνα μου, αγαπάμε Χαλκίδα και γενικά αγαπάμε τις μικρές κοντινές-μακρινές (τελικά δεν έχει και τόσο σημασία η απόασταση και τα χιλιόμετρα) αποδράσεις και παρέα με αγαπημένα πρόωπα. Μόνο καλό μας κάνει. Άλλη αίσθηση, άλλαες παραστάσεις, άλλες εικόνες, άλλα αρώματα, χρώματα κλπ. Μακάρι αν είχαμε πιο εύκολατην δυνατότητα να ξεφεύγουμε που και που από την καθημερινότητα..... Αλλά όταν το κάνουμε, ας το απολαμβάνουμε στο έπακρον!
    Να είσαι καλά! Καλή εβδομάδα να έχεις! Σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Απόδραση να είναι Μαρία μου και ότι να ναι!
      Αυτές οι αλλαγές παραστάσεων απαιτούνται και μας κάνουν πολύ καλό!
      Καλή εβδομάδα να έχεις!

      Διαγραφή
  3. Στα μερη μου ηρθατε
    Ελπιζω να σας αρεσε και να μας ξαναρθετε
    Καλη εβδομαδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ω, εκεί είσαι Κική μου;! Έχουμε έρθει άπειρες φορές και μικρή έκανα διακοπές στον Ιππόκαμπο όπου περνούσα τέλεια!
      Να είσαι καλά, Καλή εβδομάδα!

      Διαγραφή
  4. Πανέμορφη Εύβοια...αγαπημένη Χαλκίδα!!!

    φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πανέμορφη Εύβοια...αγαπημένη Χαλκίδα!!!

    φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Όλοι έχουμε ανάγκη μια μικρή απόδραση, όπου κι αν είναι αυτή!
    Εγώ πχ βγήκα με τον Μαξ ( τον διαβόητο σκύλο ντε) και μαζέψαμε φύλλα για να τα ζωγραφίσουμε :)))
    Φιλάκια πολλά και καλή εβδομάδα χαρά μου :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μα τι όμορφη βόλτα θα ήταν αυτή! Φαντάζομαι χαρά που θα έκανε ο Μαξ :-)
      Τώρα θα βρίσκεις τα ωραιότερα φύλλα...Καλές δημιουργίες Αριστέα μου!
      Πολλά φιλιά και Καλή εβδομάδα!

      Διαγραφή
  7. Πήγατε Λάμψακο για θαλασσινά μήπως;
    Γιατί Χαλκίδα χωρίς ψαράκι δε λέει...
    Καλό μήνα Κατερινάκι μου γλυκό (κούκλα στις φωτογραφίες!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αμέ, αμέ μια χαρά το κατάλαβες Μαράκι μου :-) Και ψαράκι και θαλασσινά και ο κακός χαμός έγινε! Γνωρίσαμε και τη πίνα, στη προτείνω αν δεν τη ξέρεις ήδη!
      Σε ευχαριστώ Μαράκι μου, πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  8. Τέλεια!! Εύχομαι να καλοπεράσατε και να χαλαρώσατε Κατερίνα μου!! Αυτές οι μίνι αποδράσεις είναι ότι πρέπει να γεμίσουν μπαταρίες!!!
    Σε φιλώ!! :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά Μαριλενάκι μου! Με κάθε ευκαιρία πρέπει να τη σκαπουλάρουμε για λίγο :-)
      Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή

Θα χαρώ να διαβάσω τη δική σας Άποψη!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Αναγνώστες