Παρασκευή 1 Ιανουαρίου 2016

Καλή Χρονιά!!!



Καλή Χρονιά!

Εύχομαι σε όλους όχι απλά μια καλή χρονιά, αλλά μια Υπέροχη, Μοναδική, Ιδιαίτερη Χρονιά, γιατί μας αξίζει....!
Πολλά τα μαθήματα που πήραμε φέτος, πολλές οι λύπες αλλά και οι χαρές.
Πολλά ήταν τα γεγονότα που μας σημάδεψαν προσωπικά, κοινωνικά και παγκόσμια.
Πολλά εκείνα που μας ταλαιπώρησαν....
Ήταν πολλές όμως και οι όμορφες στιγμές που αξίζει να θυμόμαστε και να κρατάμε μέσα μας χαραγμένες!

Εύχομαι το 2016 να μας φέρει μόνο ευχάριστα γεγονότα, πολλή αγάπη, αλληλεγγύη και ευημερία!

Ήρθε η ώρα να δούμε άσπρη μέρα όπως αυτή που μας επιφύλασσε ο καιρός χτες και σήμερα
και να προοιωνίσει έτσι όμορφες στιγμές!

Αξίζει σε όλο το κόσμο να έχει Υγεία, Ειρήνη, Ασφάλεια και Αγάπη!
Για αυτό ας ξεκινήσουμε απο τον εαυτό μας φέτος, να τα προσφέρουμε όλα αυτά και ίσως
γίνει το θαύμα να μεταδοθούν σε όλο το πλανήτη!

Χρόνια Πολλά και Καλά!!!
Κ.





32 σχόλια:

  1. Καλή Χρονιά με την αγάπη να φωλιάζει
    στις καρδιές και την ευχή για μια πιο
    δίκαιη κοινωνία

    Σε φιλώ πολύ ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Χρόνια πολλά Κατερίνα μου!!! Καλή χρονιά να χεις κούκλα μου, με υγεία κι ευτυχισμένες στιγμές για σένα και την οικογένειά σου!!
    Αμήν θα πω στις ευχές σου!!! Να σαι καλά!!♥ Φιλάκια ολόγλυκα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χρόνια Πολλά και Καλή Χρονιά Μαριλένα μου με ότι επιθυμείς!
      Φιλάκια γλυκά και απο εμένα!

      Διαγραφή
  3. Ω ναι, αν μη τι άλλο, την είδαμε την άσπρη μέρα!
    Καλή χρονιά δημιουργική κι αγαπησιάρικη Κατερίνα μου ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Να ευχηθώ με τη σειρά μου ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ. Με οτιδήποτε σε κάνει να νιώθεις πιο όμορφα, δημιουργικά, φορτωμένα ελπίδα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή Χρονιά Γιάννη! Εύχομαι και σε εσένα να έχεις ένα 2016 γεμάτο όμορφες στιγμές!
      Σε ευχαριστώ για την επίσκεψη και τις ευχές σου!

      Διαγραφή
  5. Κατερίνα μου, καλή χρονιά εύχομαι να 'ναι για σένα το νέο έτος μια ατέλειωτη ευτυχία! :)
    Σε γλυκοφιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλή χρονιά και κάθε ευτυχία να την συνοδεύει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλή χρονιά να έχεις Κατερίνα μου γλυκιά!
    Με έναν πόνο μόνο εύχομαι αυτή η χρονιά ..ξέρεις εσύ! ;-)
    Φιλάκια πολλά ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αριστούλι μου σε ευχαριστώ!
      Καλή Χρονιά εύχομαι και σε εσένα με υπέροχες, γλυκές στιγμές, υγεία και πολλήηηηη Αγάπη!
      Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  8. Καλή Χρονιά Κατερίνα μου με το πολύτιμο ΔΩΡΟ ζωής στην οικογένειά σου !! Τίποτα να μη σκιάσει την ευτυχία σας φέτος και να έχετε το χρόνο να αφοσιωθείτε στο αγγελούδι σας !!!
    Σε φιλώ γλυκά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νικόλ μου σε ευχαριστώ για τις πάντα γλυκύτατες ευχές σου!
      Εύχομαι να έχεις μια όμορφη Νέα Χρονιά γεμάτη υγεία, ευτυχία και αγάπη!
      Γλυκά φιλιά!

      Διαγραφή
  9. Κατερινάκι μου γλυκό εύχομαι μέσα από την ψυχή μου ό,τι καλύτερο για εσένα και για την οικογένειά σου αυτή τη χρονιά! Με το καλό να δεχθείτε το μωράκι σας, να είναι υγιές και τυχερό!! ❤
    Υγεία, χαρές, χαμόγελα, όμορφες και ζεστές στιγμές και ό,τι άλλο επιθυμείς εσύ!!
    Πολλά πολλά φιλάκια!!!! ❤❤❤

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αναστασία μου, γλυκιά νέα μανούλα σε ευχαριστώ πολύ!
      Σου εύχομαι με τη σειρά μου να έχετε μια Νέα Χρονιά γεμάτη αγαπησιάρικες στιγμές με το κοριτσάκι σας, υγεία, ευημερία και ευτυχία!
      Φιλάκια πολλά και γλυκά!

      Διαγραφή
  10. Τι ευχάριστο, που έμαθα ότι περιμένετε μωράκι! Συγχαρητήρια Κατερινάκι! Να είναι μια υπέροχη χρονιά για εσάς, λοιπόν, και για όλους μας!

    Φιλάκια, καλό βράδυ! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου Μαίρη και Καλώς ήρθες!
      Σε ευχαριστώ πολύ, Καλή Χρονιά σου εύχομαι με υγεία και ευτυχία!
      Καλο υπόλοιπο Κυριακής :-)

      Διαγραφή
  11. Καλή χρονιά Κατερίνα μου με υγεία, αγάπη και χαρά!
    Γεμάτη ευτυχισμένες στιγμές να είναι!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. καλη χρονια! χρονια πολλα! με υγεια και καθε καλο
    φιλια πολλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Καλή χρονιά Κατερίνα μου!!!! Υγεία και πραγματικά ότι καλύτερο για όλο τον κόσμο!!! Ας κρατήσουμε τα καλά από την προηγούμενη χρονιά και ας ελπίσουμε για τα καλύτερα τη νέα!!! φιλάκια πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι ακριβώς Ευάκι μου!
      Να έχουμε μια Καλή Χρονιά με νέες όμορφες δημιουργικές στιγμές και ας αφήσουμε πίσω μας τα δύσκολα :-)
      Πολλά φιλάκια!!!

      Διαγραφή
  14. Η πιο καλή χρονιά θα είναι αυτή Κατερινάκι μου!
    Με το καλό να υποδεχτείτε το μωράκι σας και η έλευσή του να φέρει ευτυχία και καλοτυχία στην οικογένειά σας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστούμε Μαράκι μου!
      Καλή Χρονιά να έχεις και εσύ με υγεία και ότι επιθυμείς!
      Γλυκά φιλιά!

      Διαγραφή
  15. Καλή σου χρόνια εύχομαι αγαπητή μου Κατερίνα.
    Ό,τι πιο όμορφο να σου χαρίσει ο καινούργιος χρόνος.
    Την αγάπη μου πάντα,

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλη Χρονια Αγαπητέ Denis!
      Με υγεία και κάθε ευτυχία σου εύχομαι!

      Διαγραφή

Θα χαρώ να διαβάσω τη δική σας Άποψη!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Αναγνώστες