Παρασκευή 10 Νοεμβρίου 2017

Γενέθλια του Blog...με Δώρο!


Σήμερα έχουμε γενέθλια!
5 Χρόνια γιορτάζει το Blogόσπιτο μου :-)
Μπορεί τα τελευταία δύο χρόνια να μην το τιμώ όπως θα ήθελα και του αρμόζει με τις αναρτήσεις μου, όμως όπως συμβαίνει πάντα με το σπίτι μας, έτσι και αυτό είναι εδώ ζωντανό γεμάτο αγάπη να δώσει και πάντα με ανοιχτές τις πόρτες του!
Ξέρω, έχουμε χαθεί... Όλη η γνωστή γειτονιά μας τρέχει με χιλιάδες άλλες ασχολίες όμως αυτή είναι μια καλή γειτονιά με υπέροχους γείτονες που ακόμη και αν δεν συναντιόμαστε συχνά, ξέρουμε πως μπορούμε να πεταχτούμε δίπλα για μια Καλημέρα!

Ακόμη και όλους εσάς που δεν σας ξέρω αλλά βλέπω πως με παρακολουθείτε ακόμη και ας μην έχετε αφήσει ποτέ το σχόλιο σας, σας ευχαριστώ!
Σας ευχαριστώ που έρχεστε και αφιερώνετε χρόνο να με διαβάσετε γιατί η παρουσία σας είναι πολύ σημαντική!


Διάλεξα σήμερα να σας μιλήσω για το τι είναι αυτό που κάνω.
Θα έχετε καταλάβει ήδη από τις τελευταίες μου αναρτήσεις πως σας μιλώ για το Coaching.
Τι είναι όμως το coaching και τι το κάνει τόσο σημαντικό;

Το Coaching είναι μια διαδικασία μέσα από την οποία ο Coach βασισμένος σε επιστημονικά εργαλεία και συγκεκριμένη μεθοδολογία, υποστηρίζει, βοηθά, ενεργοποιεί και εκπαιδεύει τον πελάτη του (Coachee) να πετύχει τους στόχους του, να φτάσει άμεσα στα αποτελέσματα που επιθυμεί και να καταφέρει ότι είναι για τον ίδιο σημαντικό.

Προσωπικά εργάζομαι με αγάπη προς τον άνθρωπο, υποστηρικτικά και χρησιμοποιώντας  τις δεξιότητες της ενεργητικής ακρόασης και των διευκρινιστικών ερωτήσεων.
Εξάλλου, η βάση του coaching είναι οι ερωτήσεις.
Παράλληλα όμως ενεργοποιώ τον πελάτη μου να πάρει πρωτοβουλίες, να πάρει θέση και ενεργό ρόλο στη ζωή του!

Για να ξεκινήσει κάποιος Coaching θα πρέπει να το επιθυμεί ο ίδιος.
Να θέλει να υλοποιήσει τα όνειρα και τους στόχους του ή να θέλει να γνωρίσει καλύτερα τον εαυτό του και να υπερβεί δυσκολίες ή να επιθυμεί να απελευθερώσει το δυναμικό του ή ακόμη να θέλει να είναι πιο αισιόδοξος και συνειδητός στη ζωή του και πολλά άλλα!
Ακόμη όμως θα πρέπει ο coachee να είναι έτοιμος να εργαστεί για όλα αυτά.
Το Coaching δεν είναι μια μαγική διαδικασία ούτε σου δίνει τις τέλειες λύσεις στο πρόβλημα σου.
Τέλεια λύση δεν υπάρχει, αλλά υπάρχει μια λύση για όλα!

Εξαρτάται λοιπόν από εσένα, εάν είσαι έτοιμος/η να εργαστείς με τον εαυτό σου για να γίνεις το καλύτερο που θέλεις και μπορείς με τον κατάλληλο Coach δίπλα σου να σε κρατά σε τροχιά, να σε βοηθά να οργανωθείς, και να φτάσεις μόνος σου με τις δικές σου δυνάμεις και δυνατότητες στο αποτέλεσμα που επιθυμείς!

Τι έχεις να κερδίσεις;
Να αναγνωρίσεις τον εαυτό σου και τα δικά σου θέλω και ανάγκες.
Να βάλεις την ζωή σου και την καθημερινότητα σου σε τάξη.
Να προσδιορίζεις ξεκάθαρα και να πετύχεις τους στόχους σου.
Να διαχειριστείς σωστά και αποτελεσματικά τον χρόνο και τα χρήματα σου.
Να πραγματοποιήσεις όλα εκείνα που έχεις αφήσει στην άκρη.
Πολλά ακόμη.

Το Coaching είναι συγκεκριμένο, αφορά συγκεκριμένους στόχους και η διάρκεια του εξαρτάται από το τι θέλουμε να πετύχουμε και φυσικά από τις ιδιαιτερότητες του κάθε ανθρώπου.
Συνήθως σε 10 το πολύ συνεδρίες έχουμε φτάσει στο επιθυμητό αποτέλεσμα.


Τιμώντας λοιπόν το Blogοσπιτάκι μου για τα γενέθλια του, θα ήθελα να σας κάνω ένα Δώρο!
- Τα 10 πρώτα άτομα που θα κοινοποιήσουν με οποιονδήποτε τρόπο αυτή την ανάρτηση και θα μου στείλουν προσωπικό μήνυμα στο email μου katvalsamidi@hotmail.gr με τα στοιχεία τους, θα έχουν μια Συνεδρία Coaching Δωρεάν! H συνεδρία μπορεί να πραγματοποιηθεί και μέσω Skype.


Σας περιμένω λοιπόν, να γνωρίσετε το Coaching και τα Οφέλη του!

Με Αγάπη!

Κατερίνα Βαλσαμίδη
Practitioner Coach













24 σχόλια:

  1. Καλημέρα Κατερίνα μου, χρόνια πολλά στο μπλοκάκι σου.
    Κατανοώ όσα γράφεις για την μειωμένη επισκεψή σου σε εμάς και στο μπλοκόσπιτό σου μιας και αυτό το ζούμε οι περισσότεροι. Το σημαντικό είναι πως το αγαπάμε και επανερχόμαστε.
    Συγχαρητήρια και για τη νέα σου δουλειά,καλή επιτυχία στο νέο σου λειτούργημα, έτσι το βλέπω κι εγώ. οτι ασχολειται και με την ψυχη του ανθρώπου, ειναι λειτούργημα.

    Να περνάς όμορφα και να μου φιλήσεις την κούκλα σου! μεγάλωσε! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κική μου σε ευχαριστω για όλα!
      Καλή επιτυχία και σε εσένα στη νέα σου δουλειά και το καινούριο σου βιβλίο!!!
      Πολλά φιλια!

      Διαγραφή
  2. Πολλα χρονια να ζησεις εσυ και κατα συνεπεια το μπλογκ σου! Πολυ ομορφο δωρο!
    Να εισαι καλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστω πολυ κοριτσάκι μου!
      Θα τα πούμε εμείς κατ´ιδίαν! ;-)
      Πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  3. Με εντυπωσίασε πάρα πολύ η νέα σου ασχολία Κατερίνα μου παρά το γεγονός ότι έχω άγνοια , όμως αφού έχει σχέση με την ανθρώπινη ψυχή και κατά συνέπειαν να βρεθούν λύσεις τότε σίγουρα είναι ξεχωριστή δουλειά !!! Χρόνια πολλά και ότι άλλο επιθυμείς!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κυρίως επικεντρώνεται στις λύσεις και στα αποτελέσματα Νικόλ μου! Η ανθρώπινη ψυχή ειναι το πιο σημαντικό και πρεπει να δίνεται η απαραίτητη προσοχή και να φροντίζεται κυρίως απ τους ειδικούς όπου αυτο ειναι απαραίτητο. Αυτο γιατι πρεπει να ξεχωρίζουμε πως ο Coach δεν ειναι ψυχολόγος-ψυχαναλυτης και δεν πρεπει σε καμία περίπτωση να αναλαμβάνει περιπτώσεις που εκείνοι μονο που μπορούν να τις διαχειριστούν ειναι οι κατάλληλες ειδικότητες.
      Ειμαι στη διάθεση σου εφόσον το επιθυμεις να σε ενημερώσω περισσότερο για το Coaching και για το πως δουλεύω εγω ;-)
      Φιλιά πολλά!!!

      Διαγραφή
  4. Κατερινάκι μου, αφήνω τις εγκάρδιες ευχές μου για το μπλογκ σου! Συγχαρητήρια για τη νέα σου ενασχόληση, που όπως φαίνεται την αγαπάς πολύ και πιστεύεις σ' αυτήν. Οπότε η επιτυχία είναι εξασφαλισμένη.
    Την αγάπη μου♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Σε ευχαριστω πολυ Μαράκι μου!
    Η αλήθεια ειναι πως η πίστη, η θέληση και η αγάπη ειναι τα πρώτα που χρειάζονται για να ξεκινήσεις... Όταν δε, τα ταιριάζεις με πολυ δουλειά προς τον στόχο σου, τότε γίνονται θαύματα!
    Αλλα τι σου λέω και εσένα που εισαι η απόδειξη όλων αυτών..;!
    Σε φιλώ γλυκά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. πολύχρονο κι από δω το μπλογκοσπιτάκι σου Κατερίνα μου!!! Να ευχηθώ καλή αρχή με τη νέα σου ενασχόληση;;; Καλή αρχή και να πάνε όλα όπως θέλεις. Όταν αγαπάς κάτι πολύ, πάντα πετυχαίνεις!!! φιλάκια πολλά πολλά και στη μπουμπού!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οι ευχές πάντα ευπρόσδεκτες Ευάκι μου!
      Σε ευχαριστω πολυ και πάλι!!!
      Φυσικά θα την φιλήσω!
      Πολλά φιλια και σε εσάς!

      Διαγραφή
  7. Κατερίνα μου χαίρομαι να βλέπω ανθρώπους να αγαπούν αυτό που κάνουν. Να είσαι πάντα καλά και να κάνεις όλα όσα αγαπάς.
    Χρόνια πολλά στον διαδικτυακό σου χώρο, με έμπνευση και δημιουργικότητα.
    Καλό απόγευμα. Σε φιλώ! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρινάκι μου γλυκό σε ευχαριστώ πολύ για τις ευχές και την ενθάρρυνση σου!
      Εύχομαι τα καλύτερα και για εσένα και το blogάκι σου!
      Πολλά φιλιά!!!

      Διαγραφή
  8. Οι καλές γειτόνισσες δεν χάνονται!
    Λίγο καθυστερημένα περνώ για να αφήσω τις ευχές μου Κατερίνα μου!
    Πολύχρονο το σπιτάκι σου. Μπορεί αργότερα να είσαι πιο ενεργητική. Τώρα έχεις άλλες προτεραιότητες και καλά κάνεις. Φαίνεται ότι όλα βαίνουν καλώς :)
    Το Coaching μου ταιριάζει κι εμένα καθώς στη συμβουλευτική και στην υποστηρικτική εργασία πρέπει να εφαρμόζεις τις ίδιες τεχνικές. Σκοπός είναι το inspiration, η παρακίνηση του ατόμου να αναλάβει δράση!
    Σου εύχομαι τα καλύτερα!
    Πολλά φιλιά! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς το Αριστάκι!
      Αριστέα μου το coaching έχει μεγάλη εφαρμογή στη δική σου περίπτωση και χαίρομαι πολύ που το γνωρίζεις. Εάν σε ενδιαφέρει πραγματικά, για την σωστή εφαρμογή του θα ήταν πολύ καλό και χρήσιμο να πιστοποιηθείς επίσημα και να έχεις στη διάθεση σου όλα τα εργαλεία και τις μεθόδους. Μπορώ να σε βοηθήσω σε ότι χρειαστείς!
      Σε ευχαριστώ που πέρασες!
      Πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  9. Καλώς σε βρήκα, Κατερίνα μου. Είμαι νέα στη μπλογκογειτονιά και χαίρομαι να γνωρίζω τις γειτόνισσες. Ελπίζω να περνάς από το μπλογκοσπιτάκι μου και να τα λέμε. Πολλά φιλιά, φίλη μου. Καλό Σαββατοκύριακο. Σου εύχομαι πολλά πολλά χρόνια στη μπλογκόσφαιρα να χαρίζεις σε όλους μας τη γνώση σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου Μία και Καλωσήρθες!!!
      Σε ευχαριστώ πολύ. Εύχομαι να απολαμβάνεις τον χρόνο σου στη blogoσφαιρα και να περνάς όμορφα!
      Θα σε επισκεφτώ το συντομότερο :-)
      Σου εύχομαι τα καλύτερα!
      Πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  10. Χρόνια Πολλά και Καλά στο μπλογκοσπιτάκι σου Κατερίνα μου.
    Πολύ ενδιαφέροντα όλα όσα γράφεις.
    Καλή συνέχεια και Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ρένα μου σε ευχαριστώ πολύ για την επίσκεψη και το σχόλιο σου!
      Εύχομαι και σε εσένα τα καλύτερα και καλή συνέχεια!
      Πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  11. Χρονια πολλα στο blog και αμέτρητες στιγμές δημιουργικής διάθεσης σε εσένα Κατερινακι. Πολλα πολλα φιλια και θα χαρώ να κάνουμε μια συνέδρια μαζί αφού εισαι το άτομο που μου έδειξε τον δρόμο του coaching!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χριστινάκι μου όμορφο σε ευχαριστώ πολύ για το πέρασμα σου από εδώ και την ψήφο εμπιστοσύνης!
      Θα σου στείλω μηνυματάκι για να κανονίσουμε ημερομηνία!
      Πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  12. Λίγο αργοπορημένες οι ευχές μου Κατερίνα μου!! Κι εμείς κλείσαμε το καλοκαιράκι τα 5!! Πολύχρονο το σπιτάκι σου κοπέλα μου!! Κι η γειτονιά μας είναι όπως ακριβώς τα λες, πρόσχαροι γείτονες έτοιμοι να μοιραστούν χαμόγελα!! :)) Δεν κρατά κανείς παρουσιολόγιο!!
    Να χαίρεσαι την οικογένειά σου και να απολαμβάνεις στιγμές δημιουργίας στην δουλειά σου!! Υπάρχει καλύτερο;; Εύχομαι πάντα έμπνευση και μεράκι!!
    Να σαι καλά Κατερίνα μου!! Σε φιλώ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα θυμάμαι και τα δικά σου γενέθλια Μαριλενάκι μου!
      Να είσαι καλά! Σε ευχαριστώ πάρα πολύ για τις όμορφες ευχές σου!
      Όπως τα λες, η έμπνευση και το μεράκι κάνουν μεγάλη διαφορά στην εργασία μας!
      Πολλά φιλιά και Καλή μας επιτυχία στη Χριστουγεννιάτικη μας ανταλλαγή!

      Διαγραφή
  13. Έστω και καθυστερημένα Κατερίνα μου να σου ευχηθώ τα καλύτερα στο μπλογκ σου. Στις αναζητήσεις σου πάντα εμπνεύσεις και στις στιγμές σου ομορφιά και δημιουργία.
    Τις ευχές μου για Καλή σου χρονιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιάννη μου σε ευχαριστώ για τις όμορφες ευχές σου! Σου εύχομαι και εγώ Υγεία, όμορφες εμπνεύσεις και δημιουργικές στιγμές!
      Να είσαι καλά! Καλή Χρονιά!!!

      Διαγραφή

Θα χαρώ να διαβάσω τη δική σας Άποψη!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Αναγνώστες