Κυριακή 10 Δεκεμβρίου 2017

Christmas is Coming!


Έχουμε ήδη 10 Δεκέμβρη και μπορεί να μην ευχηθήκαμε καλό μήνα όμως τι άλλο από καλός θα μπορούσε να είναι αυτός ο μήνας;
Τα Χριστούγεννα είναι μόλις λίγες μέρες μακριά και η Καινούρια Χρονιά περιμένει με ανυπομονησία στη γωνία....




Πόσο έτοιμοι είμαστε να την υποδεχτούμε και να την ζήσουμε πραγματικά;

Για να σκεφτούμε λίγο, την διαφορά ανάμεσα στις ευχές και στις συντονισμένες ενέργειες για να πετύχουμε αυτά που επιθυμούμε...

Ας ξεκινήσουμε απ τους στόχους που έχουμε θέσει για τον Νέο Χρόνο.
Ίσως να το ξέρετε ήδη πως το να γράφουμε αυτά που σκεφτόμαστε και θέλουμε, βοηθά πολύ στο να τα ξεκαθαρίσουμε στο μυαλό μας και να τα βάλουμε σε κάποια προτεραιότητα.
Έπειτα πρέπει να δούμε αν οι ενέργειες και η ρουτινά που ήδη κάνουμε, μας βοηθά προς τους στόχους μας ή αν σαμποτάρουμε τον ίδιο μας τον εαυτό..!
Όλοι, μα όλοι είμαστε ικανοί να επιτύχουμε ότι σκεφτούμε. Αρκεί να εργαστούμε προς αυτό και με πίστη και όραμα, να οδεύσουμε και να ολοκληρώσουμε όλες εκείνες τις ενέργειες που χρειάζονται.

Μετά λοιπόν την απαραίτητη μελέτη στον εαυτό μας, τι θα λέγατε να αντικαταστούσαμε όλες εκείνες τις ενέργειες που μας τρώνε τον χρόνο και δεν μας προσφέρουν τίποτα, με άλλες πιο ουσιαστικές που συμβαδίζουν με τον στόχο μας και οδηγούν προς αυτόν;

Για παράδειγμα, ας υποθέσουμε πως θέλω να ολοκληρώσω μια εργασία μέσα στον επόμενο μήνα αλλά αισθάνομαι πως με έχουν πνίξει οι υποχρεώσεις, η δουλειά είναι πάρα πολλή, οι δουλειές στο σπίτι επίσης είναι ατελείωτες, δεν προλαβαίνω τίποτα να κάνω πια και χρειάζομαι ξεκούραση για να ανακτήσω τις δυνάμεις μου. Το να "χαλαρώνω" στην τηλεόραση ή παίζοντας παιχνίδια στο κινητό πριν κοιμηθώ, με βοηθά ουσιαστικά κάπου προς αυτό που θέλω;  Ή μήπως μου τρώει και όλον εκείνο τον χρόνο που έχω για να κοιμηθώ και να μαζέψω δυνάμεις; Μήπως, θα ήταν προτιμότερο να ασχοληθώ με μιας μορφής άσκηση κάποιες ώρες την ημέρα ή με μια πνευματική εργασία που με χαλαρώνει, ώστε να αποκτήσω την χαμένη μου ενέργεια και έμπνευση και να ολοκληρώσω την εργασία μου;



Έχουμε λοιπόν θέσει τους στόχους μας για την Νέα Χρονιά, έχουμε ξεκαθαρίσει ποιες ενέργειες μας υποστηρίζουν προς αυτούς και ήρθε η ώρα να ενεργοποιηθούμε και να μείνουμε πιστοί ώστε να τους πετύχουμε... 

Τι άλλο θα λέγατε εσείς πως είναι σημαντικό να ακολουθήσει, ώστε να μην "ξεχαστούμε" και επιστρέψουμε στην αγαπημένη σε όλους μας "ζώνη ασφαλείας";

Σκεφτείτε αντί για ευχές, ενέργειες, Αντί για γενικά όνειρα, στόχους, Αντί για χάσιμο χρόνου, επένδυση χρόνου, Αντί για το τι μπορείτε να κάνετε μόνοι σας, τι μπορείτε να κάνετε μαζί με άλλους, πως μπορούν οι άλλοι να σας βοηθήσουν και πως μπορείτε εσείς να βοηθήσετε άλλους στην επίτευξη στόχων.
Αν κάνετε αυτά αρχικά, θα ξεκινήσετε σίγουρα την Νέα Χρονιά πολύ πιο συνειδητά, πιο οργανωμένα και αποφασιστικά.

Προσωπικά όταν θέτω και απαντώ αυτά τα ερωτήματα στον εαυτό μου, αισθάνομαι ήδη πιο δυνατή και ικανή να πετύχω αυτά που θέλω! Και μόνο την αρχή να κάνουμε, μας βοηθά τόσο ουσιαστικά στην ψυχολογία μας που μας δίνει την δύναμη να συνεχίσουμε και στα επόμενα βήματα. Γιατί κάθε φορά που ολοκληρώνουμε με επιτυχία ένα βήμα, είναι αρκετό για το χτίσιμο της αυτοπεποίθησης μας και την ενίσχυση της πίστης μας.

Οπότε, κάντε την αρχή!
Δεν υπάρχει αποτυχία σε τίποτα.... Ερμηνεύστε τα αποτελέσματα με θετική μόνο ματιά και μόνο κερδισμένοι θα βγείτε...!


Όσον αφορά στα των Χριστουγέννων, στο σπίτι στολίσαμε πριν λίγες μέρες και ανυπομονώ για τα δεύτερα Χριστούγεννα της μικρής μου, που τώρα πια είναι παιδάκι, καταλαβαίνει τα πάντα και περιμένει τον Άγιο Βασίλη να της αφήσει τα δώρα κάτω απ το Δέντρο...!
Έχω προγραμματίσει να ψωνίσουμε μικρά πραγματάκια για να πειραματιστούμε στο χριστουγεννιάτικο crafting και να στολίσουμε επιπλέον το σπίτι μας :-) 
Μαζί με αυτό, να μην ξεχνάμε πως τρέχει η Secret Santa ανταλλαγή μας, με οδηγό και συντονιστή την Μαριλένα μας και πολύ πιθανό ο δικός μου παραλήπτης να λάβει κάτι απ το crafting με την κόρη μου... χοχοχο! 

Εσείς στολίσατε;!





Καλές Γιορτές με Υγεία και Κάθε Ευτυχία στα σπίτια όλων μας!!!


Κατερίνα Βαλσαμίδη
Practitioner Coach






10 σχόλια:

  1. Και του χρονου Κατερινα μου! Παντα πολυτιμες οι συμβουλες σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Και του χρόνου να είστε καλά Κατερίνα. Καλές γιορτές εύχομαι ολόψυχα γεμάτες όμορφα όνειρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλές γιορτές Αγαπητέ Γιάννη! Και του Χρόνου να είμαστε όλοι καλά, με υγεία!

      Διαγραφή
  3. Κατερίνα μου και του χρόνου!
    Στολίσαμε κι εμείς, αλλά βάζουμε ακόμα πινελιές εδώ κι εκεί!
    Κρατώ τα λόγια σου ειδικά αυτά:
    "Δεν υπάρχει αποτυχία σε τίποτα.... Ερμηνεύστε τα αποτελέσματα με θετική μόνο ματιά και μόνο κερδισμένοι θα βγείτε...!"
    Φιλιά πολλά και καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και του Χρόνου Μαράκι μου! Έτσι και εμείς όλο και κάτι προσθέτουμε... :-)
      Χαίρομαι πολύ και σε ευχαριστώ πολύ για τα όμορφα λόγια σου!
      Πολλά φιλιά, Καλό Σαββατοκύριακο!

      Διαγραφή
  4. Λίγες γωνιές στόλισα κι εγώ Κατερίνα μου, φωτάκια κι έχει ζεστάνει η ατμόσφαιρα!!
    Καλά Χριστούγεννα να χεις με την οικογένειά σου γλυκειά μου και να περάσετε πολύ όμορφα!! Φιλάκια πολλά!! 🎅🎠🎄

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ χαίρομαι Μαριλένα μου! Η ατμόσφαιρα αλλάζει έστω και με ένα κερί, πόσο μάλλον με λίγα φωτάκια και 2-3 διακοσμητικά :-).
      Σε φιλώ γλυκά και σου εύχομαι καλό υπόλοιπο εορτών!

      Διαγραφή
  5. Σταχυολογώ και κρατάω τις συμβουλές σου για τη νέα χρονιά Κατερίνα μου. Κι εύχομαι απ' την καρδιά μου να είσαι πάντα αισιόδοξη και δημιουργική, να αγαπάς αυτό που κάνεις και να χαρίζεις χαμόγελα και αγάπη τριγύρω σου. Χρόνια σας πολλά Κατερινάκι μου ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ τόσο πολύ Μαράκι μου! Σου εύχομαι μια Νέα Χρονιά ακόμη πιο Δημιουργική και Γεμάτη απο τις προηγούμενες! Να είσαι πάντα γερή και έτσι χαμογελαστή!
      Σε φιλώ γλυκά!

      Διαγραφή

Θα χαρώ να διαβάσω τη δική σας Άποψη!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Αναγνώστες