Κυριακή 1 Οκτωβρίου 2017

Καλό & Δημιουργικό Μήνα!

Καλησπέρα και Καλό Μήνα!

Ο Οκτώβρης είναι εδώ, το Φθινόπωρο έχει μπει για τα καλά και εγώ βρήκα την ευκαιρία, μιας και είναι από τις σπάνιες Κυριακές που είμαστε σπίτι, να σας πω μια Καλησπέρα και να ευχηθώ να είμαστε καλά και να έχουμε έναν Καλό και Δημιουργικό Μήνα!

Αλήθεια, τι σημαίνει Δημιουργικός;
Είμαστε όλοι δημιουργικοί ή μόνο εκείνοι που ασχολούνται με κάτι καλλιτεχνικό;...
Τι πιστεύετε εσείς;
Σε ποια φάση ή στιγμή της ζωής σας ήσασταν ή γίνεστε πιο δημιουργικός;

Για όσους δεν το προσέξατε, το σημερινό doodle της Google είναι αφιερωμένο στην Γιαγιά και τον Παππού, μιας και η 1η Οκτώβρη θεσπίστηκε ως η Παγκόσμια Ημέρα Ηλικιωμένων.
Πραγματικά, δεν θα μπορούσα να χαρακτηρίσω τους γονείς μου ή τους γονείς του άντρα μου ως ηλικιωμένους, όπως και χιλιάδες άλλους γιαγιάδες και παππούδες αυτού του κόσμου αλλά θα αδράξω την ευκαιρία να ευχηθώ σε αυτούς τους ανθρώπους να είναι πάντα γεροί, να τους χαιρόμαστε και να μας χαίρονται γιατί είναι πολλά παραπάνω από βοήθεια, αυτά που μας προσφέρουν. Είναι πάνω απ όλα ο χρόνος και η παρουσία τους στις ζωές των παιδιών μας και όλα αυτά που εμείς δεν μπορούμε να τους μάθουμε. Οι γιαγιάδες και οι παππούδες κρατούν έναν εξαιρετικό ρόλο στις ζωές μας, έναν ρόλο αναντικατάστατο! Εύχομαι όλα τα παιδιά να έχουν στη ζωή τους έστω έναν τους και για όσο μεγαλύτερο χρονικό διάστημα γίνεται. Όσο και αν γκρινιάζουμε μαζί τους εμείς οι γονείς γιατί δεν κάνουν τα πράγματα ακριβώς έτσι όπως θα θέλαμε, θα πρέπει να παραδεχτούμε πως δεν είναι λίγες οι φορές που μας έχουν βγάλει από μια δύσκολη θέση ή μας ξεκούρασαν για λίγο ή έμαθαν στο παιδί μας κάτι σημαντικό. Προσωπικά δεν έχω την μόνιμη βοήθεια τους για το παιδί μου αλλά όταν τους έχω, εκτιμώ τις στιγμές που μοιράζονται μαζί με τη μικρή μου.


Εύχομαι καλό υπόλοιπο Κυριακής σε όλους!
Σας φιλώ!
Κ.











6 σχόλια:

  1. Δημιουργικός δεν είναι μόνο όσοι ασχολούνται με τα καλλιτεχνικά!
    Μπορεί να είναι δημιουργικός κάθε ένας που μπαίνει στη διαδικασία να αναδημιουργήσει, να φτιάξει κάτι από το μηδέν, να γράψει ένα όμορφο κείμενο ή ένα ποίημα, να βρει λύση σε ένα πρόβλημα και πολλές άλλες περιπτώσεις.
    Αυτόν τον καιρό, αν και δεν έχω σταματήσει τις δημιουργίες μου δεν πιστεύω ότι είμαι δημιουργική! Δεν κάνω κάτι ευφάνταστο, δεν χρησιμοποιω πολύ το μυαλό ( απαραίτητο στη δημιουργία!)
    Καλό μήνα Κατερίνα μου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που συμφωνούμε Αριστέα μου!
      Καλή συνέχεια σε όλες σου τις εργασίες!
      Πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  2. καλό μήνα και καλό φθινόπωρο Κατερίνα μου!!! είναι πολλοί σημαντικοί στη ζωή μας.. αν και τους δικούς μου παππούδες-γιαγιάδες δεν τους χάρηκα όσο θα ήθελα, είμαι ευτυχισμένη που για όσο ήταν στη ζωή μου με δίδαξαν και μου έμαθαν τόσα πολλά.. οι γονείς πάντα θα προσφέρουν μέσα από την καρδιά τους ότι και όπως μπορούν, είναι πολύ σημαντικό που τους έχεις δίπλα σου.. φιλάκια πολλά!! +++στη μπουμπού

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι είναι Ευάκι μου. Είμαστε ευγνώμονες για όσα είχαμε και έχουμε και πορευόμαστε απο εδώ και πέρα εκτιμώντας όλα τα καλά που έχουμε, με προσωική πλέον ευθύνη για ένα όμορφο μέλλον :-)
      Γλυκά φιλιά!

      Διαγραφή
  3. Καλό μήνα να χεις Κατερίναμου!!!
    Δημιουργικοί είναι όλοι οι άνθρωποι για μένα!! Ανεξαρτήτως επαγγέλματος. Να χεις ένα όμορφο φθινόπωρο και να χαίρεσαι τους αγαπημένους σου κάθε στιγμή κοπέλ αμου!! Φιλάκια πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ακριβώς Μαριλένα μου! Είμαστε στο ίδιο μήκος κύματος :-)
      Η δημιουργικότητα πηγάζει απο μέσα μας. Όλοι είμαστε δημιουργικοί. Ακόμη και όταν νομίζουμε πως δεν είμαστε.Δημιουργικός είναι κάθε άνθρωπος με κάθε καθημερινή και μη ασχολία.
      Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή

Θα χαρώ να διαβάσω τη δική σας Άποψη!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Αναγνώστες