Παρασκευή 7 Δεκεμβρίου 2018

Bazzarrrrr!!! 7-8-9 Δεκεμβρίου



Ο Δήμος Λυκόβρυσης Πεύκης διοργανώνει αυτό το τριήμερο Bazzar Χειροποίητων αντικειμένων στο οποίο συμμετέχει και η αδελφούλα μου με τα απολύτως Handmade κοσμήματα της!

Θα τη βρείτε σε δικό της χώρο στο Bazzar που θα πραγματοποιηθεί στο Πολιτιστικό κέντρο Πεύκης «Μελίνα Μερκούρη» από σήμερα 7/12 έως και τη Κυριακή 9/12.

Για να δείτε τις δημιουργίες της, ακολουθείστε τη στο Instagram Funny____handmade

Θα είμαι και εγώ εκεί!
Σας περιμένουμε!!!

Καλό μήνα είπα? Καλό Γιορτινό Δεκέμβρη να έχουμε!


Υ.Γ. πάρτε και μια μικρή ιδέα για το τι θα βρείτε...








2 σχόλια:

  1. Κρίμα που δεν ευνοεί καθόλου η περιοχή για να ερχόμουν εκεί.. Πρώτα ο θεός, λέω να πάω το επόμενο σ/κ στο μπαζάρ τού "ξεμπλογκαρίσματος" στο Γκάζι. Πολλά φιλιά Κατερινάκι μου! ✿

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν πειράζει Πετράδι μου!
      Λέω και εγώ πως θέλω να πάω στο ξεμπλογκάρισμα αλλά επίσης δεν με εξυπηρετεί καθόλου η περιοχή.
      Εύχομαι να καταφέρω να περάσω έστω μια βόλτα...
      Καλή Εβδομάδα σου εύχομαι!!!
      Πολλά φιλιά!

      Διαγραφή

Θα χαρώ να διαβάσω τη δική σας Άποψη!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Αναγνώστες