Τετάρτη 16 Ιανουαρίου 2019

Όταν Όλα σου (μου) πάνε Στραβά...

https://i.pinimg.com/564x/e1/d1/78/e1d178402d11a1f2309564fe263e8fad.jpg



Όχι, δεν μου μπήκε καλά το 2019. Δεν μπήκε καλά ούτε για εμένα, ούτε για μέλη της οικογένειας μου και συχνά συμβαίνουν και πολλές αναποδιές. 

Είναι δύσκολες αυτές οι καταστάσεις.

Σε αποσυντονίζουν, σε μπλέκουν και σε βγάζουν από τη ροή της ζωής σου. Έχεις πάρει κάποιες αποφάσεις, βρε αδερφέ. Έχεις βάλει ένα πλάνο, ξέρεις τις προτεραιότητες σου, ελπίζεις, χαίρεσαι, είσαι αισιόδοξος, τολμάς και τσούπ!..... Να σου η στραβή…. 


Δεν είσαι μόνος σου, ούτε στα απλά που δεν πήγαν καλά, ούτε στα πολύ άσχημα. 

Δεν είσαι, πίστεψε με. 

Είμαστε πολλοί. Είμαστε όλοι. 

Όσο και αν κάποιοι θέλουν να εμφανίζουν μόνο τα καλά της ζωής τους, μόνο τις ευτυχισμένες στιγμές τους, μόνο τις επιτυχίες τους....

Δεν υπάρχει άνθρωπος στη γη που να μην έχει περάσει δύσκολα, που να μην τα έχει βρει σκούρα, που να μη δοκιμάζεται με τον έναν ή τον άλλο τρόπο. 



Εκείνη ακριβώς τη στιγμή που σου συμβαίνει το άσχημο και αφού φυσικά περάσει ο απαραίτητος χρόνος «ανάρρωσης», το ξέρεις πως η ζωή σου ορίζεται από την απόφαση που θα πάρεις για το πως θα το διαχειριστείς;



Δεν ορίζεται η ζωή σου από αυτό που σου συνέβη. Γιατί έτσι είναι η ζωή. Πράγματα συμβαίνουν όλη την ώρα. 

Ορίζεται όμως, από το πως θα αντιδράσεις σε αυτό. Το πως θα το αντιμετωπίσεις και το αν θα καταφέρεις να αντλήσεις από αυτό το τι σε βοηθά να μάθεις και να προχωρήσεις.

Καμιά φορά ίσως δεν χρειάζεται καν να αντιδράσεις σε αυτό το συγκεκριμένο γεγονός. 

Χρειάζεται αντίθετα να ρίξεις το βλέμμα σου αλλού. 


Χρειάζεται να κοιτάξεις αυτά που είναι όμορφα στη ζωή σου. Σίγουρα είναι κάπου εκεί! 

Να δεις, να κάνεις μια παύση και να εκτιμήσεις τα μικρά ή μεγάλα καλά που σου συμβαίνουν. Και αν νομίζεις πως δεν σου συμβαίνουν, φρόντισε να σου συμβούν. 

Γιατί σίγουρα έχεις πολύ καλά στοιχεία και χαρακτηριστικά. Είσαι σημαντικός και έχεις ήδη δημιουργήσει, κατακτήσει και πετύχει αρκετά. 

Κοίτα λοιπόν αυτά. Δώσε βάση σε αυτά τώρα γιατί όταν πονάμε χρειαζόμαστε κάτι να κρατηθούμε και εκτός από τους ανθρώπους μας τους οποίους πρέπει να εκτιμήσουμε που έχουμε δίπλα μας, πρέπει να εκτιμήσουμε και το ποιοι είμαστε και πως τα έχουμε καταφέρει μέχρι σήμερα. 


Μπορεί να περνάς καιρό δύσκολα. Είναι όμως στο χέρι σου να πάρεις μια ανάσα. 

Όσο τρέφουμε τον εγκέφαλο μας με δυστυχείς σκέψεις και εικόνες, θα κοιτάμε και θα βιώνουμε μόνο τέτοιες καταστάσεις. Θα δίνουμε βάση σε αυτά τα δύσκολα και ακατόρθωτα. Γιατί ο εγκέφαλος μας καλώς ή κακώς λαμβάνει ως δεδομένο αυτό που του λέμε και τον πείθουμε με τα πιστεύω και τις πεποιθήσεις μας και το βιώνει ως πραγματικότητα ακόμη και αν πρόκειται για αβάσιμες φοβίες.

 - Ξεκίνα από απλές κουβέντες. Πες όλα θα πάνε καλά.
Είμαι εντάξει, μπορώ να τα καταφέρω να νιώσω καλά και επιλέγω να κάνω αυτό (όρισε εσύ ποιο) το καλό για εμένα σήμερα. 

Ένα βήμα την ημέρα.
Μια υγιή σκέψη την ημέρα και στη συνέχεια, μια υγιή πράξη την ημέρα. 

Μπορείς να ξεφύγεις από τη θλίψη σου, με μικρά και αργότερα με μεγαλύτερα βήματα. 


Δε φαντάζεσαι πόση δύναμη μπορεί να σου δώσει η επίτευξη μιας πράξης, ενός σκοπού που πήρες εσύ αποκλειστικά την απόφαση να καταφέρεις! 


Μην αμφιβάλλεις για τις δυνατότητες σου. Πήγαινε λίγο στο παρελθόν, ακόμη και στο πιο μακρινό και σκέψου: 

Πως τα κατάφερα τότε που πάλι δεν πήγαιναν καλά τα πράγματα;
Πως τα κατάφερα και έφτασα στο σήμερα;
Πως κατάφερα να είμαι αυτός που είμαι σήμερα; 

- Και έλα να συζητήσουμε τι σου προσέφερε αυτή η απλή σκέψη….. 
                                                                                                                                        


Εγώ λοιπόν επιλέγω σε αυτή τη στιγμή της ζωής μου να ευχηθώ να έχω και να έχουμε μια καλή Χρονιά!

Όσα και να πήγαν στραβά, θα φτιάξουν και όσο περνούν οι μέρες θα κοιτάξω να αναγνωρίσω τα λάθη μου, να κάνω την ενδοσκόπηση μου, να πάρω δύναμη με την πίστη μου στο Θεό και να δημιουργήσω το πλάνο των επόμενων μηνών στη ζωή μου.

Να επανεξετάσω τις επιλογές μου, να επανεκτιμήσω το χρόνο μου, τους ανθρώπους μου και τη ζωή μου και να θέσω σε πιο στέρεα βάση τους επόμενους στόχους και προθέσεις μου.

Να χαρώ με τις χαρές μου και τις λύπες μου να τις βιώσω, να τις αγκαλιάσω και να τις αφήσω να φύγουν.

Δεν περνούν όλα από το χέρι μας. Όχι. Επιλέγω όμως να αντλήσω ότι δύναμη έχω μέσα μου και με ότι περνά απ το χέρι μου να ζήσω ένα υπέροχο 2019 με υγεία και χαμόγελο!

Εύχομαι το ίδιο και σε εσάς!


Κατερίνα Βαλσαμίδη
Practitioner Coach







10 σχόλια:

  1. Καλησπέρα Κατερίνα,
    εύχομαι καλή μου φίλη κατ΄αρχήν όλα να είναι καλά για σένα και την οικογένειά σου, γρήγορα και χωρίς επιβαρύνσεις.
    Έχεις κάθε θετική μου σκέψη κοντά σου.
    Διάβασα με μεγάλη προσοχή το κείμενό σου. Είναι γεμάτο θετικές σκέψεις και προτάσεις διεξόδου από τα γκρίζα εκείνα που παραμονεύουν δίπλα μας.
    Και σε ευχαριστούμε για αυτό.
    Τις ευχές μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιάννη μου σε ευχαριστώ για τις ευχές σου.
      Πάντα παραμονεύουν δίπλα μας τα γκρίζα και πάντα πρέπει εμείς να αναζητούμε το φως.
      Καλό Σαββατοκύριακο!

      Διαγραφή
  2. καλή χρονιά Κατερίνα μου
    με θετική σκέψη, ενέργεια και κάθε καλο ευχομαι
    δυσκολιες θα υπαρχουν παντα, θα τις ξεπερναμε

    καλο σκ ευχομαι
    με υγεια και αγαπη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή σου Χρονιά Κική μου!
      Θα τις ξεπερνάμε γιατί οι άνθρωποι έχουμε φτιαχτεί τελικά απο πιο σκληρό υλικό απ όσο νομίζουμε!
      Σε φιλώ και σε ευχαριστώ!
      Καλό ΣΚ!

      Διαγραφή
  3. Έτσι ακριβώς βρε Κατερίνα μου.
    Μάλιστα τώρα τελευταία υιοθετήσα το εξής και προσωπικά με βοηθάει πολύ.
    "Ο,τι μπορείς να το αλλάξεις άλλαξε το, διαφορετικά αποδεξου το, πάρε το αρνητικό και καντο θετικό και συνεχισε, μην μένεις πίσω, μην μιζεριαζεις....." καπως έτσι.
    Καλή Χρονιά ας το πιστευουμε κι ας την κάνουμε να είναι. Ολα καλα να σου πανε.
    Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα Μαράκι!
      Η μιζέρια είναι που φέρνει όλα τα δεινά... Αυτό ήθελα να πω.
      Τα δύσκολα υπάρχουν, έχουμε όμως τη δύναμη να τα ξεπεράσουμε όλα και να γίνουμε η καλύτερη εκδοχή του εαυτού μας!
      Καλή δύναμη σου εύχομαι και Καλή Χρονιά με υγεία και πάντα χαμόγελο!

      Διαγραφή
  4. Λοιπόν, άκουσα από διάφορους φίλους ότι η χρονιά μπήκε στραβά και είχαν διάφορα (σοβαρά και λιγότερο σοβαρά) προβλήματα και αναποδιές. Διαβάζοντας και τη δική σου ανάρτηση, υποθέτω ότι ήταν γενικευμένη η κακοτυχία (ο ανάδρομος μήπως;)
    Με τη θετικότητα που σε διακρίνει Κατερίνα μου και την εμπειρία σου σε "ασκήσεις ζωής", δίνεις ένα πολύτιμο μήνυμα και μικρά, αλλά χρηστικά tips για τις δύσκολες ώρες. Μπράβο σου για τη στάση ζωής που επιλέγεις! Εύχομαι γρήγορα να μείνουν πίσω τα δυσάρεστα που σημάδεψαν τη νέα χρονιά σου και να τα αντιμετωπίζεις πάντα με το ίδιο χαμόγελο και πείσμα ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αλήθεια; Ε, να μη νιώθω μόνη... :-)
      Ξέρεις, τώρα το έχω πάρει αλλιώς... Λέω φάγαμε τις σφαλιάρες μας στην αρχή, μας έτριξε τα δόντια η νέα χρονιά, οπότε έπειτα θα πάνε όλα καλά! Πως το βλέπεις;
      Σε ευχαριστώ πάρα πολύ Μαρία μου για τα υπέροχα σου λόγια.
      Είμαι φύσει αισιόδοξη με έχετε καταλάβει τόσα χρόνια, αλλά και αυτά που πιστεύω και πρεσβεύω είναι πως πρέπει πάντα, ότι και να γίνεται να κάνεις την ανασκόπηση σου, να μαζεύεις τα κομμάτια σου και να ζεις με ψηλά το κεφάλι. Κάθε στιγμή μας, καλή ή κακή είναι ένα μάθημα. Απλά τις κακές τις καταλαβαίνουμε πιο γερά ;-)
      Σε φιλώ γλυκά και εύχομαι να τα πούμε απο κοντά την άλλη εβδομάδα!!!

      Διαγραφή
  5. Πραγματικά το κείμενο σου είναι από εκείνα που με κάνουν να χαμογελώ Κατερίνα μου !! Πράγματι όσο και αν όλα πάνε άσχημα μέσα μας έχουμε να ανασύρουμε και να δημιουργήσουμε το θετικό δρομάκι που θα μας δώσει ανάσες να προχωρήσουμε !! Να είσαι καλά με ότι κάνεις!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πόσο χαίρομαι που μπορώ και σας κάνω να χαμογελάτε, δε φαντάζεσαι Νικόλ μου!
      Όπως τα λες είναι, υπάρχει πάντα το καλό μονοπάτι, αρκεί να το δούμε και να το ακολουθήσουμε!
      Σε ευχαριστώ πολύ! Καλή Χρονιά!

      Διαγραφή

Θα χαρώ να διαβάσω τη δική σας Άποψη!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Αναγνώστες