Τρίτη 6 Νοεμβρίου 2018

Ένα γράμμα στο Blog...

Τι ανάρτηση κάνεις μετά από 6 μήνες απουσίας;
Το σκέφτηκα από δω, το σκέφτηκα από εκεί και κατέληξα...
... Την ανάρτηση αίτησης συγχώρεσης στο ίδιο το blog...!



"Αγαπημένο μου ιστολόγιο Άποψη Τέχνης, είσαι το πρώτο μου παιδί.
Δημιουργήθηκες και Γεννήθηκες μέσα απο εμένα για να εκφράσεις και να δηλώσεις όλα αυτά που είμαι.
Και δεν είμαι λίγα εδώ που τα λέμε.... Είσαι ο λόγος που άρχισα να αποδέχομαι και να είμαι περήφανη για τη πολυπραγμοσύνη μου και να σταματήσει αυτή να με αγχώνει. Μέσα από εσένα, γράφοντας για εμένα, είδα και αναγνώρισα πολλά μου στοιχεία και κομμάτια.


Τα αγάπησα, τα αποδέχτηκα άλλα τα αποχαιρέτησα και άλλα τα ενίσχυσα.

Σου ζητώ ταπεινά συγνώμη που σε είχα κατεβασμένο 6 ολόκληρους μήνες πρώτα απ όλα γιατί εσύ είσαι πάντα εδώ να με περιμένεις.


Σου ζητώ επίσης συγνώμη γιατί μέσα σε όλα αυτά που κάνω και με τη νέα μου ενασχόληση με το Life Coaching, σκέφτηκα σοβαρά να κατέβεις εσύ και να ανέβει κάποιο άλλο ιστολόγιο στη θέση σου για να ανεβαίνουν εκεί οι σχετικές αναρτήσεις.

Όμως εσύ είσαι εγώ, η δική μου Άποψη. Άποψη και ματιά για όλα όσα γίνονται και περιβάλλουν τη ζωή μου. Και από τη στιγμή που το Life coaching είναι πλέον μέρος της προσωπικότητας και των εφοδίων μου στη ζωή, θα ανήκει και αυτό εδώ.

Εξάλλου το έχουμε πει πως η Τέχνη είναι μέσα στη ζωή και η ζωή στη Τέχνη και κάπως έτσι και το life coaching που αφορά στη τέχνη της ζωής και στο πως να ζούμε καλύτερα, πιο αρμονικά με τους γύρω μας, να κατανοούμε τον εαυτό και τους αγαπημένους μας και να πηγαίνουμε πολλά levels παραπάνω όσο το επιθυμούμε, είναι στο σωστό μέρος.
Ανήκει και αυτό εδώ μαζί με εμάς γιατί εμείς είμαστε αυτό και αυτό είναι εμείς. Και πως αλλιώς θα μπορούσε να γίνει εδώ που τα λέμε... Δεν είναι λίγα αυτά που έχω ασχοληθεί και κάνει στη ζωή μου, έχουν όμως ένα κοινό παρονομαστή.... Εμένα, τις αξίες μου και τις αρχές μου.

Ποιος είπε πως ο άνθρωπος γεννήθηκε για να κάνει ένα ή δυο το πολύ τρία πράγματα; Ο Άνθρωπος έρχεται στη ζωή για να ανακαλύψει τα ταλέντα και τα δυνατά του στοιχεία, να διορθώσει τα λάθη του και να πραγματοποιήσει τα όνειρα του.

Αν ο άνθρωπος ήταν για λίγα ή για τα συμβατικά ή για τα καθημερινά, δεν θα υπήρχαμε εμείς σήμερα. Δεν θα είχαμε τίποτα απ ότι έχουμε σήμερα και μας έχουν προσφέρει όλες αυτές οι μεγάλες προσωπικότητες ανά τους αιώνες.

Έτσι είναι λοιπόν το σπίτι μας, μας έχει ολοκληρωτικά με όλες μας τις πτυχές. Έτσι είναι και αυτό εδώ το bloggόσπιτο, εσύ. Ξέρεις, πολλές φορές με μπέρδεψαν λόγια ανίδεων που ζήλεψαν ίσως αυτό που έχουμε. Όχι, δεν είσαι ούτε life style blog, ούτε fashion blog, ούτε travel blog, ούτε μαμαδοblog. Δεν είσαι κάτι συγκεκριμένο και είσαι όλα μαζί. Δεν έχεις τίτλο, όχι γιατί δεν έχεις ταυτότητα αλλά γιατί ακριβώς έχεις τη δική μου ταυτότητα.

Εσύ είσαι το σπίτι που φιλοξενεί όλες μου τις ανησυχίες και μαζί φιλοξενούμε υπέροχους επισκέπτες και φίλους που μας εκτιμούν και τους εκτιμούμε.

Εσύ Άποψη μου, είσαι εδώ για να εμπνέεις και άλλους να βρίσκουν τα ταλέντα τους, να εργάζονται προς τα όνειρα τους, να δημιουργούν και να βιώνουν τη Τέχνη της Ζωής..!"



Ελπίζω να με νιώσατε και να γελάσατε και λίγο... ;-) Σε λίγες ημέρες κλείνουμε 6 Χρόνια ανάμεσα σε πολλά αξιόλογα και δυνατά blog...
Εύχομαι να είστε όλοι καλά και να τα λέμε έστω και μια στο τόσο...!
Το μόνο σίγουρο είναι πως δεν θα χαθούμε!

Υ.γ. Στο πλαίσιο επιστροφής μου, δεν θα μπορούσα να μην ανανεώσω δημιουργικά και το θέμα του blog. Πως σας φαίνεται;

Κατερίνα Βαλσαμίδη
Practitioner Coach



https://gr.pinterest.com/pin/454019206181042178/


18 σχόλια:

  1. Φίλη μου ( θα μου επιτρέψεις τη λέξη;) πάντα λέω ότι το μπλοκόσπιτο μου είναι το..σπίτι μου από το 2007..έστω και να λείψω σε "ταξίδι", έστω και αν κάποιες στιγμές του κλείνω τη πόρτα..όταν νοιώθω μοναξιά, χαρά και λύπη τότε προσφεύγω σ΄αυτό, ανοίγω το "παράθυρα", ξεσκονίζω το καναπέ και βγαίνοντας στο παράθυρο φωνάζω:..ε! φίλοι μου..είμαι εδώ..ελάτε να τα πούμε!Καλά έκανες και γύρισες γλυκιά μου..μου επιτρέπεις λοιπόν να σε γνωρίσω και να κάτσω να σε ακούσω;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπητή μου φίλη Γεωργία Καλωσήρθες!
      Είναι μεγάλη μου η χαρά, με το άνοιγμα μου ξανά, να συναντώ καινούριους φίλους!
      Έτσι όπως τα λες είναι, είναι και αυτό το σπίτι μας, είναι εμείς οι ίδιοι!
      Καλώς βρεθήκαμε λοιπόν 🙂

      Διαγραφή
  2. Καλοτάξιδο το μπλογκ σου Κατερίνα. Και χρόνια πολλά για την επέτειό του. Πιστεύω και συμφωνώ ότι είναι χώρος πολύ όμορφος που αξίζει της προσοχής και της αγάπης μας. Σου εύχομαι γρήγορα επιστροφή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιάννη μου σε ευχαριστώ πολύ για τα πάντα όμορφα λόγια σου!
      Να είσαι πάντα καλά!

      Διαγραφή
  3. Δεν υπάρχει λόγος το μπλογκ να έχει ένα θέμα. Τα μπλογκ άρχισαν σαν ημερολόγια διαδικτυακά. Σε ένα ημερολόγιο κάνεις γράφει τα πάντα ότι του έρθει! Πολύ καλά έκανες και μας ξαναρθες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είμαστε στο ίδιο μήκος κύμματος ;-)
      Καλώς σας βρίσκω και πάλι!
      Τα φιλιά μου!

      Διαγραφή
  4. Κατερίνα μου, το blog μας είναι ένα αποχτημα μας ή να πω καλύτερα κατι που έχομε δημιουργήσει με τεράστια αγάπη και ανάγκη για να εκφραζομαστε οπότε άνετα χωρις πρέπει και πίεση νιώθουμενιώθουμε Οποτε καθε επιστροφή είναι και τεράστια χαρά. Καλώς επέστρεψες λοιπον .... 💌

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πράγματι Μαράκι κάθε επιστροφή είναι και τεράστια χαρά..!
      Καλώς σας βρίσκω, πολύ χαίρομαι που με επισκεφτήκατε!
      Πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  5. Εκπληξη και χαρά που ξαναγύρισες Κατερίνα μου εδώ που έχεις κομμάτια του εαυτού σου !! Να είσαι καλά με ότι κάνεις !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπημένη μου Νικόλ σε ευχαριστώ και εγώ για την επίσκεψη σου!
      Να είσαι και εσύ πάντα καλά!

      Διαγραφή
  6. καλη επιστροφη Κατερινα μου
    ελπιζω να ηρθες για να μεινεις :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλή σου μέρα Κατερίνα!
    Να είσαι γερή, δημιουργική και όποτε βρίσκεις χρόνο να μας καταθέτεις την "άποψή" σου!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ Άννα μου! Εύχομαι να είσαι καλά και σε ευχαριστώ πολύ για το πέρασμα σου!

      Διαγραφή
  8. Καλώς το Κατερινιώ μας! Με το καλό να κλείσει τα έξι του και πάμε για τα καλύτερα. Μ' αρέσει πολύ η καινούργια του εμφάνιση, ανανεωμένη και "ζεστή", σαν και σένα. Και καλύτερα που δεν είναι θεματικό. Η έμπνευση δεν έχει όρια και η τέχνη δεν περιορίζεται, οπότε αφηνόμαστε γλυκά στις νέες σου διαδρομές.
    Τα φιλιά και τις καλύτερες ευχές μου Κατερίνα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρία μου γλυκιά και αγαπημένη! Σε ευχαριστώ που ήρθες και για τις ζεστές ευχές σου!
      Σε φιλώ γλυκά και εύχομαι να τα λέμε συχνότερα <3

      Διαγραφή
  9. Καλώς όρισες και πάλι Κατερίνα μου!! Μην αγχώνεσαι κι οι παύσεις μέσα στο πρόφραμμα είναι. Σημασία έχει να σαι ο εαυτός σου κι όσο το αγαπάς θα σαι εδώ!! Για το τι θα πουν άλλοι, τι σημασία έχει.. Πολλά φιλιά και καλό χειμώνα να χεις!! 🍁😚

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς το Μαριλενάκι!
      Κάνουμε μεγααααλες παύσεις πλέον αλλά είναι μεγάλη χαρά η κάθε επιστροφή. Ευχαριστώ πολύ κοριτσάκι μου!
      Καλό χειμώνα εύχομαι και σε εσένα ;-)

      Διαγραφή

Θα χαρώ να διαβάσω τη δική σας Άποψη!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Αναγνώστες