Δευτέρα 12 Νοεμβρίου 2018

6 Χρόνια Blogging! Μα φυσικά με δώρο...!




Το Σάββατο 10/11 κλείσαμε 6 χρόνια με το Bloggάκι μου :-)
Γιορτάζω που είμαι εδώ "στον αέρα" και μοιραζόμαστε εικόνες, σκέψεις και προβληματισμούς.
Γιορτάζω που μέσα από την Άποψη Τέχνης μου δίνετε το βήμα να γράψω και να εκφραστώ για όλα όσα θεωρώ σημαντικά και πως είναι μέσα στη τέχνη της ζωής!
Γιορτάζω που σας έχω όλους έτσι κοντά μου και που τελικά δε χανόμαστε...



Ένα χρόνο μετά λοιπόν, θα το γιορτάσω με τον ίδιο τρόπο όπως και πέρυσι αλλά χωρίς περιορισμούς αυτή τη φορά.

Είμαι εδώ να σας ακούσω, να κάνουμε μια One to One επικοινωνία και να συζητήσουμε αν και εφόσον το επιθυμείτε για αυτό ή αυτά που σας προβληματίζουν. Να μιλήσουμε για αυτό που θέλετε και έχετε στο μυαλό σας καιρό να πραγματοποιήσετε αλλά για πολλούς λόγους δεν το καταφέρνετε. Να μιλήσουμε για όλα όσα ονειρεύεστε και θέλετε να κάνετε πραγματικότητα αλλά χρειάζεστε υποστήριξη και ξεμπλοκάρισμα. Να δούμε πως θα ήταν ένα σωστά οργανωμένο πλάνο για το μέλλον σας...




Πριν 1,5 χρόνο περίπου, ένα από τα άτομα που με εμπιστεύθηκαν είχε θέσει ως στόχο την δημιουργία business plan για την επιχείρηση του αλλά δεν μπορούσε να το ξεκινήσει και φυσικά να το ολοκληρώσει. Από την πρώτη κιόλας συνεδρία το βοήθησα να συνειδητοποιήσει πως είχε θέσει ένα πολύ επιβαρυντικό για τον εαυτό του πρόγραμμα που ήταν σχεδόν αδύνατο να το φέρει εις πέρας. Με τη προσεκτική από μέρους μου υποστήριξη και κινητοποίηση θέσαμε μαζί ένα πολύ πιο ρεαλιστικό πλάνο λαμβάνοντας υπόψη σοβαρά όλες τις παραμέτρους της καθημερινότητας του και έτσι ξεκίνησε με πολύ μεγαλύτερο κέφι να πραγματοποιεί και να ολοκληρώνει όλες τις εργασίες που έπρεπε να γίνουν.
Ο χρόνος που χρειάστηκε τελικά για να ολοκληρώσει το επιχειρηματικό του πλάνο ήταν ο μισός από αυτόν που φανταζόταν στην αρχή και αυτό γιατί στην αρχή τα είχε όλα συγκεχυμένα στο μυαλό του, χωρίς οργάνωση και χωρίς προτεραιότητες. Στη πορεία όμως της συνεργασίας μας ορίζοντας και δίνοντας έμφαση στα σημαντικά και υποβαθμίζοντας τα ασήμαντα που του κατανάλωναν το χρόνο, όλα όσα είχαν οριστεί ως στόχος πραγματοποιήθηκαν και μάλιστα με σαφώς μικρότερο ψυχικό κόστος και κόστος σε χρόνο.



Για το τέλος, θα ήθελα να απευθύνω ένα ερώτημα προς εσένα που με διαβάζεις τώρα:

Στον τομέα που σε απασχολεί αυτή τη στιγμή περισσότερο, ποιο είναι το μοναδικό σου χαρακτηριστικό που σε κάνει να ξεχωρίζεις από τους άλλους και σου δίνει πλεονέκτημα;




Σας εύχομαι να έχετε μια υπέροχη νέα εβδομάδα!
Για προσωπικά μηνύματα είμαι πάντα διαθέσιμη στο email μου: kity83@gmail.com 


Κατερίνα Βαλσαμίδη
Practitioner Coach


All rights reserved



12 σχόλια:

  1. Χρόνια Πολλά στο μπλογκοσπιτάκι σου, Κατερίνα μου. Σου εύχομαι πολλά πολλά ακόμη χρόνια να είσαι στη μπλογκογειτονιά μας. Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Μία μου για τις ευχές και την επίσκεψη σου!
      Πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  2. Ώπα, μισό, δλδ πριν από έξι ακριβώς χρόνια, ΜΙΑ μόνο ημέρα πριν από εμένα, είχες την έμπνευση να φτιάξεις ένα blog;;; Χαχαχα τι να πω για την τρελή σύμπτωση, αφού, την αμέσως επόμενη ημέρα, Κυριακή, γεννήθηκε το δικό μου!! Να τα χαιρόμαστε Κατερίνα μου και να έχουμε πάντα όρεξη (και χρόνο) για δημιουργία! Πολλά γλυκά φιλιά! ✿

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πέτρα μου, μου έχεις λείψει!!!
      Εύχομαι να είσαι καλά και να ταξιδεύεις ατελείωτα!
      Χαχα! Όντως είχαμε την ίδια έμπνευση; Πολύ καλό... Να χαίρεσαι και εσύ το μπλογκάκι σου και να το έχεις έτσι ομορφο και δημιουργικό!
      Πολλά γλυκά φιλιά!

      Διαγραφή
  3. Χρόνια του πολλά-πολλά, να είναι πάντα γεμάτο απ' τις φρέσκες ιδέες σου και την θετική σου αύρα Κατερίνα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Για κοίταξε τώρα εγώ που βλέπω ....παράλληλες δράσεις μέσα στον Νοέμβρη !
    Κατερίνα μου, τελικά οι εμπνεύσεις του Νοέμβρη και του Φθινοπώρου είναι πολλές και φωτεινές.
    Να σου ευχηθώ ότι ομορφότερο καλή μου φίλη στο σπιτάκι σου ! πάντα να εμπνέεις, πάντα να δημιουργείς και να καθοδηγείς.
    Τα φιλιά μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Χαμός γίνεται Γιάννη μου :-)
    Σε ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια!
    Ανταποδίδω και επαυξάνω για τα γενέθλια του του δικού σου όμορφου χώρου!
    Να είσαι καλά, σε φιλώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Σε βρήκα τη κατάλληλη στιγμή για να σου ευχηθώ λοιπόν. Χρόνια πολλά στο μπλογκ σου και καλώς σε βρήκα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλωσήρθες!
    Σε ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Θα χαρώ να διαβάσω τη δική σας Άποψη!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Αναγνώστες